środa, 16 stycznia 2013

Sypialnia - status i weryfikacja postępów

Tak - sypialnia...

Piszę tego posta chyba też trochę sama dla siebie - jako podsumowanie, plan przygotowań, analiza tego co jeszcze jest do zrobienia... A więc po kolei:

1. łózko zmienione na takie jak chciałam - z 4 pojemnymi szufladami
uwagi z mojej strony?
- muszę zweryfikować i uporządkować zawartość szuflad - zdecydowanie!

2. pasy na ścianie i suficie wykonane, półki boczne zamontowane, plafon też
  dowód?
uwielbiam takie słońce wchodzące do domu!
 3. dywaniki filcowe - jeden gotowy w 50%, drugi nie zaczęty. Dokupić filcu, nici i do roboty!



4. listwy przypodłogowe - zamówić "Cokół drewniany biały- okleinowany 58*20" tutaj

foto ze strony podanej w linku powyżej

5. Lampki do czytania - DZIŚ zamontowane!!! nareszcie mogę czytać w łóżku:)


6. ściana vis a vis łóżka - wciąż nie zadecydowałam co ma na niej być... Moja koncepcja to ramki z naszymi zdjęciami (np czarno białymi z fioletowymi akcentami). Chętnie jednak poczytam Waszych sugestii i opinii. Oto i ściana:


7. łóżeczko dla naszej wyczekiwanej córeczki - z racji planów posiadania mobilnej kołyski zmontujemy je jak już Mała z niej wyrośnie. Najpierw jednak czeka mnie szlifowanie drewnianego łóżeczka i malowanie go. Plan na ostateczny układ jest taki - zresztą jedyny możliwy na tej powierzchni:)

widok od strony szafy

widok od balkonu

widok spod pustej póki co ściany

widok spod plafonu :)

widok od strony wejścia
Wizualizacje bardzo proste - jedynie poglądowe, ale myślę że pokazują zamysł. Chyba dobry plan?

8. podręczna komódka - widać ją na wizualizacji - dostawiona do biurka. Zamysł jest taki, że będzie to komoda RAST z ikei, już zakupiona - szukam pomysłu na jej pomalowanie, wszelkie doradztwo więc mile widziane:) Tak by pasowało do całości sypialni, tworzyło komplet z łóżeczkiem, no i może niekoniecznie było tylko białe:) Zastanawiam się nad uchwytami ceramicznymi, a może z filcu je jakoś wykonać? może blat inny, a może fronty szuflad? Myślę póki co:)

9. regał na ciuszki dziecka - w zasadzie już jest. Sławetny BILLY w wersji półprzeszklonej. Mamy w sypialni takowe dwie sztuki. dotychczas obie w dolnych częściach skrywały elementy mojej garderoby, a w górnych - książki. Jako że kilka dni temu rodzina BILLY się powiększyła o biblioteczkę to oba sypialniane w całości zagoszczą w swoich wnętrzach ciuchy i ciuszki. Prawy - moje, lewy - dziecka:) Szkło postanowiliśmy od wewnątrz przesłonić fioletową tkaniną. Zrobione póki co w 50%:

jak widać, lewy jeszcze nie przesłonięty

I to chyba na tyle podsumowań - CZAS WZIĄĆ SIĘ DO ROBOTY! :)

14 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na przysłonięcie ubrań tkaniną od środka. Tkanina jest gładka i to fajnie wygląda.
    Na tej pustej ścianie, poza zdjęciami, które są bardzo dobrym pomysłem, pomyślałabym o lustrze :) Może z samego rana nie zawsze wyglądamy idealnie :P ale lustra zawsze są mile widziane. I powiększają optycznie pokój. A jeżeli tylko zdjęcia, to zamiast mozaiki, możesz wybrać jakieś dwa najlepsze i wywołać je w dużym formacie. My mamy takie... no... są większe od A4, ale jeszcze nie jest to A3 ;) do tego passe partout, srebrna prosta ramka. Czarno-białe pamiątki z Norwegii. Czasem ciężko się zdecydować, która fotografia będzie najlepsza... ale przecież zawsze potem można wymienić ;)
    Co do malowania szafek... W tej kwestii nie mam pomysłów :P Ale uważaj, żeby nie przesadzić z dekoracjami, bo pomimo kolorystycznej konsekwencji, może się zrobić zbyt pstrokato.
    Natomiast pasy na ścianie - superowe! Naprawdę świetny efekt!
    Uf! Znowu się rozpisałam ;)
    Czekam na filcowo-dywanowe postępy i ściskam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Te pionowe półeczki! <3 Od niedawna chodzą mi po głowie. Wydają się świetnym rozwiązaniem! Pierwszy raz się z takimi zetknęłam na... drugie zdjęcie od góry: http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2012/08/biaa-baza-i-kolorowe-dodatki.html
    Teraz widzę tu u Ciebie, że rzeczywiście są super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem z nich mega zadowolona - dzięki za uwagi:) nad ścianą wciąż rozmyślam:) może mnie olśni w końcu!:)
      A szafka? obawiam się że ograniczę się do białego plus ceramiczne gałki - coby nie przesadzić, tak jak pisałaś... Dylemat mam jednak jeded - bejca i widoczne słoje, czy kryjąca farba do drewna? Niby wszystko mam w domu kryte, w zasadzie wszystko MDF poza szafką na buty... ale skoro komódka ma tworzyć spójność z łóżeczkiem to może jednak bejca... mam trochę czasu na decyzję bo z malowaniem czekam na ciepłe dni i balkon:)

      Usuń
    2. Oj, w tej kwestii się nie wypowiem :P Sama nie wiem, jak będzie lepiej. Dużo zależy od tego, jak bardzo te słoje będą widoczne. Nie mam zdania. Lubię naturalnie i lubię też jednolicie, także w każdej opcji dostrzegam zalety :)

      Usuń
  3. toptrendymeble-pl17 stycznia 2013 10:07

    i znowu nowość :) i tym razem też nam się podoba :) tak trzymać!

    łóżko, półki super, kolory idealne(nasze ulubione), dywanik!
    coś bardzo oryginalnego :) po prostu na 5+

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra robota !!!
    wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo jeszcze przede mną jak widać po podsumowaniu, ale uwierzcie mi że ten pokój zmienił kształt optycznie - niegdyś jak był "salonem" miał kształt wagonu... teraz pasy,ustawienie mebli, kolory - wszystko wpłynęło na to,że stał się optycznie bardziej ustawny i kwadratowy:)

      Usuń
  5. Super wygląda już, a jeszcze lepiej się zapowiada. Plafon mnie urzekł :) Co do ściany ja jestem też za zdjęciami w dużym formacie. Ale naprawdę duuuużym A1 minimum - i czarno-białe.

    A komodę proponuję w kilku odcieniach jednego koloru - jak na próbnikach farb moich ulubionych http://i188.photobucket.com/albums/z31/naomifuj/600.jpg coś takiego, jak tu http://i-cdn.apartmenttherapy.com/uimages/ohdeedoh/paint%20chip%20shelf2.jpg i ten sam motyw można powtórzyć na BILLY'm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł na malowanie regału arcyciekawy - ale nie dla mnie bo on będzie przesłonięty tkaniną:) ale zapamiętam na przyszłość:) dzięki!

      A jak poszukiwania nowej chaty?:)

      Usuń
    2. Miałam na myśli pomalowanie tych dolnych części drzwiczek ;) Mnie samej marzy się komoda albo regał tak pomalowany - może teraz w nowym miejscu będę miała jakąś szansę.

      A chaty szukam wytrwale. Mam już jednego faworyta, myślę że w tym tygodniu podejmę decyzję o wyborze i zacznę myśleć o urządzaniu się :)

      Miłej niedzieli :)

      Usuń
    3. :) zatem 3mam kciuki mocno!
      i czekam na nową odsłonę nowej chaty na blogu!!!


      Co do malowania - regałom BILLY postanowiłam dać spokój - mam zamiar z nich w przyszłym większym lokum stworzyć bibliotekę, więc zostawię biel, bo nie wiem na co wtedy mnie najdzie:) A o komodzie ostatecznie jeszcze nie zdecydowałam, może w poniedziałek przejadę się poszukać farb i zobaczyć na co mnie najdzie:)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawie zaaranżowana sypialnia. Podobają mi się praktycznie wszystkie pomysły na to wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słuchajcie, a co sądzicie o takim rozwiązaniu jak Fototapety do sypialni? Zastanawiam się właśnie jak w ciekawy sposób zaaranżować to pomieszczenie i chciałem zasięgnąć waszej porady, czy fototapety to dobry wybór?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi czytać wszelkie opinie - zapraszam do aktywnego spędzania czasu na moim blogu:)