niedziela, 30 września 2012

Walka o fotel trwa + filcowania część 1!!!

Kochani moi!

jeśli to tylko możliwe poproszę o głosy!!!
marzy mi się fotel Egg - i właśnie o niego walczę w konkursie BYNAKED.PL na facebooku.

Więc kto ma konto, chęć i czas BARDZO PROSZĘ o lubisie i komentarze - im więcej tym lepiej, jedno zdjęcie mnie bije wynikami póki co, a nieskromnie mówiąc salon na nim jest koszmarny! wrr....

tak więc, zapraszam tutaj:


GŁOSOWANIE






 To jest zdjęcie mojego mieszkania (jest jeszcze 5 innych, też lajki i komenty mile widziane:)


Na deser pokażę kilka fotek z postępu prac filcowo dywanowych:





Docelowo spodnią warstwą będzie fioletowy filc - przybliżony efekt widać na ostatnim zdjęciu z podłożoną czerwoną poduszką:)
Wycięty wzór jeszcze muszę poobrabiać żeby krawędzie były bardziej zarysowane, poobcinać wszystkie strzępy - no i oczywiście dorobić wzór z brakującej strony:)

A tu jeszcze jedno zdjęcie - spodnia strona;P


Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc w wygraniu fotela:) Ogłoszenie wyników 5 października:)

 



8 komentarzy:

  1. No i wychodzi fantastycznie! Wszystko ładnie i równiutko, masz dobrą rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za uznanie, sama już nie mogę się doczekać efektu końcowego:)

      Usuń
  2. Dywanik zapowiada się bardzo interesująco, a na Twoje foty już głosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nic nie piszesz. Dywan już skończony?
    Pozdrawiam,


    _______________
    www.wnetrzazewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, obijam się ostatnio... obiecuję jednak wzmóc mocno działalność blogową od ok 15go stycznia:) jestem w ciąży i brak mi po pracy sił na dodatkowe siedzenie przed komputerem... ale jak już pójdę na zwolnienie - na pewno będę nadrabiać:)

      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. szkoda, że nie dostaję mailowych powiadomień o odpowiedziach w komentarzach ;) Bo przez to dopiero dzisiaj z najnowszego postu dowiedziałam się o Twojej ciąży! Raz jeszcze gratuluję :)
      A u nas właśnie zasypia 13-miesięczny rozrabiaka... ;)

      Usuń
  4. Sama też filcuję:-) Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi czytać wszelkie opinie - zapraszam do aktywnego spędzania czasu na moim blogu:)